pondělí 14. února 2011

Názor : Valentýn

Můj názor na Valentýn?
Valentýn je pro někoho krásný den, pro někoho zase špatný. Já nepatřím mezi ty kteří se na tento den těší celý rok. Pokud někdo čeká že na Valentýn mu někdo vyzná lásku tak ať si věří. Pro mně je to prostě obyčejný den jako každý jiný. Láska se může vyznat v jakýkoli den. Nejsem jím posedlá a nikdy nebudu. Ale také nepatřím mezi ty kteří ho přímo nenávidí. Ano, nemám kluka. Ale to přece neznamená že tento den nebudu nesnášet. Je krásné když si dva zamilovaní dají na Valentýna dárek a udělají si hezký společný večer. Pro některé ,,svobodné,, je to den který nesnáší. Připomíná jim to všechno okolo lásky atd. kterou nemají. Někteří co jsou sami ale naopak věří že na Valentýna se jim něco krásného přihodí. Naopak ale nesnáším ty co si třeba (dám příklad) na Facebook dávají statusy typu: Ježiiiš je Valentýn :// , Nesnášim Valentýn atd... Je toho opravdu moc a mám s tím zkušenosti..:-/ Tohle opravdu nesnáším. Koho zajímají ty jejich statusy?!.. To jsme snad tak ubozí že si nevzpomeneme že je 14.2 ?.. Tyhle lidi já opravdu nerada..;).. I když je pravda že já se na Valentýn moc netěšila, neměla jsem na co.. kamarádky už předem plánovaly co dnes večer podniknou, chodily společně na ,,valentýnské,, nákupy atd.. Já nevěřím na to že mi dnes někdo vyzná lásku,taky nejsem ta která ho nesnáší a ani jím nejsem posedlá jako nekteří.. ;)). Možná jsem v duchu chtěla aby mi dnes někdo vyznal něco krásného, ale třeba budu mít štěstí jindy :). Jak už jsem řekla..Láska se dá vyznat v jakýkoli den nejen dnes ;).

Už by to asi bylo všechno ;) nechci opakovat věty nebo slova ;D.

                     xx. Łaya

3 komentáře:

  1. ja vyznavamka kazdy den, takze na valentyna to neni vyjimka:) Jinak ti to moc slusi na profilovce!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Valentýna svým způsobem ráda, kluka momentálně nemám, ale i tak jsem ho oslavila s kamarádkou :)

    OdpovědětVymazat