pondělí 14. února 2011

Nulová Návštěvka

Ahoj,
Omlouvám se že sem tu nebyla...(Teda jestli se mám vůbec komu omlouvat).. Nikdo sem nechodí komenty atd..Prostě je tu prázno..Někdy si říkám jestli má vůbec cenu to tady předělávat,upravovat a zdokonalovat.. Nebude to třeba zbytečný?..S Blogspotem nemám vůbec žádné zkušenosti..Ráda bych sem přidávala fotky,módu a kosmetiku .. Ale někdy mi prostě připadá že články píšu sama pro sebe..Když se kouknu na vaše blogy..Kde máte 50 komentářu k jednomu článku..I když to je třeba jenom fotka z lookletu..Když sem měla blog snažila sem se co nejvíc sem mohla. Když holky měly nějaké články u kterého měly fakt vysoký počty komentářu vždycky sem se snažila článek napsat podobný..Bylo to docela trapný..Ale já to prostě chtěla zkusit..Stejně se mi to nikdy nepovedlo..I když sem měla článek skoro stejný..Nápad na článek..Atd..Nikdy sem nějaký návštěvnosti nedosáhla. Mrzelo mně to..A pak sem si založila nový blog..Chtěla už sem skončit s psaním článků jen pro sebe..  Chtěla sem prostě něčeho dosáhnout.. Ale dosáhla sem maximálně 8 komentářů a minimální návštěvce.. Tehdy sem ale byla ráda že aspon někdo se najde kdo si moje články přečte a nebudu to já..Pak mně ale blog přestal bavit..Pořád dokola sem si říkala..Už sem z toho vyrostla přece nepůjdu a nezaložím si nový blog.. Zanedlouho byly prázdniny a já se začala nudit.. Rozhodla jsem se založit si něco nového s čím ještě vůbec nemám zkušenosti..Pořád jsem ale nevěděla jestli si ho mám založit nebo ne..Nechtěla jsem znovu číst své články sama.. Potom už sem nad tím nepřemýšlela, zapomněla jsem na to. Nedávno jsem ale narazila na jeden blogspot.. Který mně postavil zpátky na nohy.. Najela jsem na vyhledávač .. Založila si účet na blogspotu.. a začala jsem znovu.

1 komentář: